fredag 24 januari 2014

Sött & gott till Melodifestivalen

Säkert är det väldigt många som läser min blogg som också gillar Melodifestivalen lika mycket som jag! I två år har jag här på bloggen publicerat recept på det jag gjort till "mellokvällen" och tänkte även fortsätta med det i år. Har redan planerat lite vad jag ska göra varje lördag och själva finalbakverket är ju roligast! Då ska man allt satsa :) 
Så med början från 1 februari - alltså nästa lördag, ska jag lägga upp recept på det jag gjort till kvällen - sex veckor framåt.

Ser jag framemot!

Några saker jag gjort;

























NUU KÖR VI!

//Matilda

2 kommentarer:

  1. Vilken kul idé, ska bli kul att se vad du hittar på denna gången!

    SvaraRadera
  2. Ja! Tack! :) Ska allt se till att hitta på något gott ;)

    SvaraRadera